Мерси...ами то всичко при старт се гаси, радио, фарове...плафон не съм пускал, може да е от това, че върнах контакта преди да почна клипчето и това е решава, че ще слизам...иначе ако съм сигурен, че е от акумулатора и няма подобрение след днескашните 200км, направо ще го сменям...другото е само залъгване, пък сега като я оставя един месец тук без да я паля, Януари като си дойда може и да не запали изобщо....
Известие
Collapse
No announcement yet.
Бавно палене след продължителен престой
Collapse
X
-
156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison
OEM & Ventura Garage
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW
-
Ми нормално след дълъг престой,аларма, радио - мен едно радио ме побърка - изключено, със свален панел и след седмица - въй-въй-въййй.Между другото си взех едно зарядно, електронно, китайско или тайванско, за учудване много хубава работа върши.По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщениеМерси...ами то всичко при старт се гаси, радио, фарове...плафон не съм пускал, може да е от това, че върнах контакта преди да почна клипчето и това е решава, че ще слизам...иначе ако съм сигурен, че е от акумулатора и няма подобрение след днескашните 200км, направо ще го сменям...другото е само залъгване, пък сега като я оставя един месец тук без да я паля, Януари като си дойда може и да не запали изобщо....Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
Нагоре по стълбата, която води надолу
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от fred Покажи съобщениеНаправо си купи нов акумулатор, тръгне ли да пада е обречен, оригинален, класен акумулатор издържа около 7 години без проблем
В смисъл...едно такси примерно пали по ХХХХХХХХХХХХ пъти на ден парното или климата жулят нон стоп....+ други консуматори които повишават трафика на електричество през батерията
И...да добавя че вече не е онова време в което една искра изкарваше .....мнооого години.....сега ако изкара 3-4 е супер постижение
Просто...пазара стана много консуматорски....и качество...няма
Comment
-
Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщениеооккееей...и ся кво да си купувам, зарядно за тоя или направо нов акумулатор?
Днеска я карах 200тина км....ще видим в Неделя как ще е с паленето....147 JTD
Comment
-
Колега, видях ти клипчето и според мен акумулатора ти е тръгнал. Ако имаш зарядно у-во го зареди, може и да изкара още известно време, но имай в предви, че си за нов акумулатор. Дизела си иска стартов ток, особено зимата. Иначе не запали чак толкова зле колата, но съвсем ясно се чува как след 3-тия оборот на мотора вече започна по-слабо да върти гадинката...In God we trust, all others pay cash.
Alfa Romeo 145 1.3 Boxer - Ex-car
Оpel Vectra C 2.2i '08 Elegance
Comment
-
Аз като я карах на дълго и след това 2 дена не я палих, на 3тия запали по-добре от на клипчето...сега в Петък пак ми предстоят още 200км, ще видим как ще е след това...и ще го мисля....мерси за включването156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison
OEM & Ventura Garage
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW
Comment
-
Да споделя и аз: днес нарочно реших да не правя двоен подгрев /при ниски температури винаги правя, защото знам какво става иначе/, изчаках 15-20 сек, стартера завъртя като ненормален, двигателя уж запали и угасна. Ведна завъртях пак и си запали нормално. Имам чувство, че все едно няма гориво. Колата беше стояла към 25 часа, температурата беше около 0*. По принцип имам съмнение, че дърпа въздух като стои повече време. Имам едно маркуче, от което сълзи леко нафтичка, но нали затова оставям повечко време на подгрев, че да има време и помпата да завърти и да обезвъздуши системата?
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор- 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана
Comment
-
Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщениеДа споделя и аз: днес нарочно реших да не правя двоен подгрев /при ниски температури винаги правя, защото знам какво става иначе/, изчаках 15-20 сек, стартера завъртя като ненормален, двигателя уж запали и угасна. Ведна завъртях пак и си запали нормално. Имам чувство, че все едно няма гориво. Колата беше стояла към 25 часа, температурата беше около 0*. По принцип имам съмнение, че дърпа въздух като стои повече време. Имам едно маркуче, от което сълзи леко нафтичка, но нали затова оставям повечко време на подгрев, че да има време и помпата да завърти и да обезвъздуши системата?
AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон
Comment
-
Е то в движение уж не би трябвало да смуче, защото тези маркучи са в нагнетателната част. И затова си покапва по малко. Да действа като ежектор и да смуче?Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор- 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана
Comment
-
Къде точно в "нагнетателната" част има маркуч - след помпата всичко трябва да е тръби, освен тези за т. нар. излишно горивоAR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон
Comment
-
Оспамих темата с това гориво. Става въпрос за един маркуч с S-образна форма, но дали към филтъра или другаде отива вече съм забравил. Става дума, че това е в нагнетателната част на помпата ниско налягане. Малко наизуст говоря - трябва пак да разгледам хубаво. От излишното не съм забелязал да капе.Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор- 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана
Comment
-
Само да споделя, че заредих акумулатора със зарядно и запали от 2рия оборот след това, въпреки че колата не беше палена 3 седмици преди това....дано изкара дълго така156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison
OEM & Ventura Garage
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW
Comment
-
Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщениеСамо да споделя, че заредих акумулатора със зарядно и запали от 2рия оборот след това, въпреки че колата не беше палена 3 седмици преди това....дано изкара дълго така156 2.4JTD 136+ PS
Comment
Comment