Известие

Collapse
No announcement yet.

Бавно палене след продължителен престой

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Мерси...ами то всичко при старт се гаси, радио, фарове...плафон не съм пускал, може да е от това, че върнах контакта преди да почна клипчето и това е решава, че ще слизам...иначе ако съм сигурен, че е от акумулатора и няма подобрение след днескашните 200км, направо ще го сменям...другото е само залъгване, пък сега като я оставя един месец тук без да я паля, Януари като си дойда може и да не запали изобщо....
    156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

    OEM & Ventura Garage
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

    Comment


    • #32
      Ми нормално след дълъг престой,аларма, радио - мен едно радио ме побърка - изключено, със свален панел и след седмица - въй-въй-въййй.Между другото си взех едно зарядно, електронно, китайско или тайванско, за учудване много хубава работа върши.
      По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
      конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
      Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
      Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

      Comment


      • #33
        Чух клипчето. Определено върти по-немощно, но още не се е предал напълно. С дозареждане може и да изкара още. Може късите разстояния да са го разредили, но да има още живот.
        sigpic 156SW 1.9JTD 16V

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
          Мерси...ами то всичко при старт се гаси, радио, фарове...плафон не съм пускал, може да е от това, че върнах контакта преди да почна клипчето и това е решава, че ще слизам...иначе ако съм сигурен, че е от акумулатора и няма подобрение след днескашните 200км, направо ще го сменям...другото е само залъгване, пък сега като я оставя един месец тук без да я паля, Януари като си дойда може и да не запали изобщо....
          Направо си купи нов акумулатор, тръгне ли да пада е обречен, оригинален, класен акумулатор издържа около 7 години без проблем
          Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
          Нагоре по стълбата, която води надолу
          sigpic

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от fred Покажи съобщение
            Направо си купи нов акумулатор, тръгне ли да пада е обречен, оригинален, класен акумулатор издържа около 7 години без проблем
            Все си мисля че е до пробег по-скоро от колкото години....
            В смисъл...едно такси примерно пали по ХХХХХХХХХХХХ пъти на ден парното или климата жулят нон стоп....+ други консуматори които повишават трафика на електричество през батерията
            И...да добавя че вече не е онова време в което една искра изкарваше .....мнооого години.....сега ако изкара 3-4 е супер постижение
            Просто...пазара стана много консуматорски....и качество...няма

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
              ооккееей...и ся кво да си купувам, зарядно за тоя или направо нов акумулатор?

              Днеска я карах 200тина км....ще видим в Неделя как ще е с паленето....
              едва ли ще изкара много...., нов акумулатор и то с 3 годишна гаранция, това е препоръката, ако след тия 200 км пак е така направо го сменяй
              147 JTD

              Comment


              • #37
                Колега, видях ти клипчето и според мен акумулатора ти е тръгнал. Ако имаш зарядно у-во го зареди, може и да изкара още известно време, но имай в предви, че си за нов акумулатор. Дизела си иска стартов ток, особено зимата. Иначе не запали чак толкова зле колата, но съвсем ясно се чува как след 3-тия оборот на мотора вече започна по-слабо да върти гадинката...
                In God we trust, all others pay cash.
                Alfa Romeo 145 1.3 Boxer - Ex-car
                Оpel Vectra C 2.2i '08 Elegance

                Comment


                • #38
                  Аз като я карах на дълго и след това 2 дена не я палих, на 3тия запали по-добре от на клипчето...сега в Петък пак ми предстоят още 200км, ще видим как ще е след това...и ще го мисля....мерси за включването
                  156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                  OEM & Ventura Garage
                  http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                  Comment


                  • #39
                    Да споделя и аз: днес нарочно реших да не правя двоен подгрев /при ниски температури винаги правя, защото знам какво става иначе/, изчаках 15-20 сек, стартера завъртя като ненормален, двигателя уж запали и угасна. Ведна завъртях пак и си запали нормално. Имам чувство, че все едно няма гориво. Колата беше стояла към 25 часа, температурата беше около 0*. По принцип имам съмнение, че дърпа въздух като стои повече време. Имам едно маркуче, от което сълзи леко нафтичка, но нали затова оставям повечко време на подгрев, че да има време и помпата да завърти и да обезвъздуши системата?
                    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                    ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение
                      Да споделя и аз: днес нарочно реших да не правя двоен подгрев /при ниски температури винаги правя, защото знам какво става иначе/, изчаках 15-20 сек, стартера завъртя като ненормален, двигателя уж запали и угасна. Ведна завъртях пак и си запали нормално. Имам чувство, че все едно няма гориво. Колата беше стояла към 25 часа, температурата беше около 0*. По принцип имам съмнение, че дърпа въздух като стои повече време. Имам едно маркуче, от което сълзи леко нафтичка, но нали затова оставям повечко време на подгрев, че да има време и помпата да завърти и да обезвъздуши системата?
                      Оправи си хлабавите, напукани и одървени маркучи и не се занимавай с глупости. Ако ти е наред мотора и помпата трябва да пали от раз, като смуче въздух го прави и когато е в движение и ДВГ не работи добре.
                      AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                      Comment


                      • #41
                        Е то в движение уж не би трябвало да смуче, защото тези маркучи са в нагнетателната част. И затова си покапва по малко. Да действа като ежектор и да смуче?
                        Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                        ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                        Comment


                        • #42
                          Къде точно в "нагнетателната" част има маркуч - след помпата всичко трябва да е тръби, освен тези за т. нар. излишно гориво
                          AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                          Comment


                          • #43
                            Оспамих темата с това гориво. Става въпрос за един маркуч с S-образна форма, но дали към филтъра или другаде отива вече съм забравил. Става дума, че това е в нагнетателната част на помпата ниско налягане. Малко наизуст говоря - трябва пак да разгледам хубаво. От излишното не съм забелязал да капе.
                            Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                            ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                            Comment


                            • #44
                              Само да споделя, че заредих акумулатора със зарядно и запали от 2рия оборот след това, въпреки че колата не беше палена 3 седмици преди това....дано изкара дълго така
                              156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                              OEM & Ventura Garage
                              http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
                                Само да споделя, че заредих акумулатора със зарядно и запали от 2рия оборот след това, въпреки че колата не беше палена 3 седмици преди това....дано изкара дълго така
                                Ще изкара просто Марто ако не я караш си го зареждай от време на време
                                156 2.4JTD 136+ PS

                                Comment

                                Working...
                                X